Центр розгляду скарг

З метою забезпечення прозорості, ефективності та об’єктивності у вирішенні спірних питань між споживачами та енергопостачальною компанією функціонує Центр розгляду скарг.

Фахівці Центру безкоштовно розглядають звернення споживачів щодо якості електропостачання, тарифів, розрахунків, пільг та інших питань, що стосуються надання послуг.

У разі виникнення спірних ситуацій між споживачем та постачальником електроенергії Центр сприяє їх вирішенню шляхом аналізу поданих скарг, надання обґрунтованих висновків та рекомендацій.

Мета діяльності Центру – підвищення рівня обслуговування споживачів, дотримання їхніх прав та забезпечення якісної комунікації між сторонами.


Працюємо:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:15
П'ятниця: з 8:00 до 16:00
Обідня перерва: з 12:00 до 13:00
Вихідні: субота, неділя 

 

Місцезнаходження: 
29019, м. Хмельницький, вул. Бандери, 1/1

 

Е-mail: crs@energo.km.ua

Наверх