КОЛ-ЦЕНТР - це спеціалізований підрозділ, що займається обробкою звернень та інформуванням споживачів електричної енергії голосовими каналами зв'язку.
Телефони:
- міський номер - (0382) 701 600 (м. Хмельницький)
- мобільний номер - (097) 970 16 00 (Київстар)
- мобільний номер - (050) 470 16 00 (Vodafone)
Розмови оплачуються згідно тарифних планів оператора.
Автоматичне меню самообслуговування надає можливість отримати необхідну інформацію натисканням відповідної клавіші на телефонному терміналі:
1 - інформаційне меню;
2 - з`єднання з оператором.
1 - інформаційне меню;
2 - з`єднання з оператором.
Кол-центр надає споживачам електричної енергії інформаційно-консультаційні послуги. Зателефонувавши в Кол-центр, споживач зможе отримати інформацію в автоматичному режимі або в спілкуванні з оператором.
Час роботи:
- понеділок-четвер: 08:00-17:15
- п'ятниця: 08:00-16:00
E-mail: call-center@energo.km.ua
Інформуємо споживачів: при виявленні загрози електробезпеки необхідно звертатись до оператора системи розподілу, який Вас обслуговує:
- Кол-центр АТ "Хмельницькобленерго" за номером 0 800 50 50 62
- Кол-центр АТ "Житомиробленерго" за номером 0412-40-21-50
- Інформаційно-консультаційний центр АТ "Укрзалізниця" за номером (044) 333-16-82