Питання-Відповіді

Чому в рахунку більший показник, ніж я подав у середині місяця?

Згідно розділу 13 пункту 6 Кодексу комерційного обліку електричної енергії:

6.1. Обсяги спожитої електричної енергії визначаються за розрахунковий період, який становить один місяць. Зчитування показів лічильника провадиться ППКО та/або ОМ, та/або споживачем щомісяця відповідно до умов договору. Покази лічильників мають фіксуватись з вказанням фактичної дати та, за необхідності, часу зчитування.

6.2. У побутових споживачів покази лічильника мають зчитуватися на перше число календарного місяця, наступного за розрахунковим. Якщо побутовий споживач самостійно подає дані про обсяги споживання електричної енергії за розрахунковий період, такі дані надаються споживачем до ППКО не пізніше 4 числа місяця, наступного за розрахунковим, шляхом повідомлення по телефону чи іншими електронними засобами або через свій кабінет на сайті ППКО, або через особисте звернення до ППКО.

6.3. Зчитані побутовим споживачем, чи отримані або зчитані ППКО/ОМ покази інтегрального лічильника в інший день вважаються вихідними даними для визначення показів лічильника на перше число календарного місяця.

6.4. Середньодобове споживання визначається виходячи з даних про покази лічильника, зафіксовані між двома послідовними зчитуваннями, та кількості днів між цими зчитуваннями показів.


Як енергопостачальник проводить розрахунки за спожиту мною електроенергію?

Розрахунки населення за спожиту електроенергію здійснюються за діючими тарифами (цінами) для населення, що діяли у періоді за який здійснюється нарахування.


Які тарифи для оплати заборгованості?

У разі зміни тарифів (цін) на електроенергію оплата заборгованості проводиться за тарифами (цінами), що діяли у період, за який сплачується борг.


Яка форма та порядок оплати за спожиту електричну енергію?

Форма та порядок оплати передбачені договором про користування електроенергію.
Для уникнення непорозумінь, які можуть виникнути через помилки в застосуванні тарифів, неправильні розрахунки з врахуванням пільг, субсидій, через зарахування платежів на чужі адреси, оплачувати потрібно по рахунках енергопостачальника.


Що робити, якщо я виявив помилку в розрахунках?

У разі виявлення в платіжному документі помилкових показань приладу обліку, ви зобов'язані повідомити про це енергопостачальника, надавши інформацію про показник засобу обліку, свої дані (ПІБ, адресу, О/Р), контактний телефон у  Сервісний центр або ж у Кол-центр.


Я заплатив за іншого споживача. Що робити?

Якщо Ви помилково заплатили на чужу адресу, можна звернутись з квитанцією в банківське відділення, де здійснювалась оплата, банк формує лист про зарахування оплати на іншу адресу. Згідно цього листа енергопостачальник проводить перерахування коштів на потрібний особовий рахунок. Або ж Ви можете звернутись до енергопостачальника з заявою щодо перерахування платежу на інший особовий рахунок. При наявності оплаченої квитанції та за результатами звірки стану розрахунків може бути проведене зарахування коштів на інший рахунок.

Наверх