Шановні споживачі!
Відповідно до Постанови НКРЕКП від 30.12.2024 року № 2408 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії» з 1 квітня у ТОВ «Хмельницькенергозбут» розпочинає роботу Центр розгляду скарг.
Відтепер скарги споживачів розглядатимуться відповідним структурним підрозділом.
До 1 квітня 2025 року звернення та скарги споживачів в межах чинного законодавства розглядались Інформаційно-консультаційним центром ТОВ «Хмельницькенергозбут» відповідно до Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12 березня 2009 року № 299 «Про затвердження Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії», яка втрачає чинність з 1 квітня 2025 року.
З метою об’єктивного розгляду скарг заявників фахівці працюватимуть за новою процедурою та діятимуть відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг. Звернення, яке не є скаргою, розглядатиметься ТОВ «Хмельницькенергозбут» у загальному порядку.
Скарга – звернення заявника з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями, діями (бездіяльністю) Товариства.
Спеціалісти підрозділу розглядатимуть скарги, які подано у письмовій чи електронній формі у строк не більше одного місяця з дня її надходження. А скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені питання неможливо, начальником ЦРС визначатиметься термін, необхідний для їх розгляду, про що буде повідомлено заявникові, втім загальний термін надання відповіді не може перевищувати сорока п’яти днів.
Звернутися до Центру розгляду скарг можна зі скаргами щодо дій Товариства, які належать до його функціональних повноважень.
Відділ маркетингу та зв'язків з громадськістю