Сучасні сервіси взаємодії для споживачів

Впровадження нового ринку електричної енергії додало певних питань та труднощів споживачам, адже тепер потрібно подавати покази одній компанії (АТ «Хмельницькобленерго»), а суму до сплати отримувати від іншої (ТОВ «Хмельницькенергозбут»).

І саме для того, що б споживачам було комфортніше в нових умовах взаємодії, впроваджено у тестову експлуатацію новий сервіс «Особистий кабінет споживача електроенергії». При внесенні показів споживачем - сервіс взаємодіє із Оператором системи розподілу (АТ «Хмельницькобленерго»), при формуванні суми до сплати, проведення оплати споживачем, відображення розрахунків споживача – сервіс взаємодіє із Постачальником універсальних послуг (ТОВ «Хмельницькенергозбут»).

Окрім «Особистого кабінету» споживачі мають можливість використовувати сервіс «SMS показ». У відповідь на відправлене споживачем повідомлення від ПУП надійде у повідомленні сума до сплати.

Звичайно, споживачі можуть особисто завітати в центр обслуговування клієнтів щоб подати показ та отримати суми до сплати. Але, це не зовсім зручно, оскільки можлива черга споживачів. 

Окрім того, кол-центр ПУП теж може повідомити суму до сплати, але прийняти показ від споживача він не має повноважень Відповідно телефонувати в 2 кол-центри, очікувати в черзі та витрачати свій вільний час – не комфортно та не ефективно.

Закликаємо використовувати сучасні та зручні сервіси. У будь-яку годину доби, без черг! Один сервіс – взаємодія із двома компаніями!

Наверх