З 1 січня 2019 року почав роботу вільний ринок електроенергії. Закон «Про ринок електричної енергії» започаткував впровадження ефективної конкуренції на ринку, вільний вибір контрагентів та забезпечення права споживача вільно обирати постачальника електричної енергії.
На ринку з’являється багато постачальників, у яких різні принципи роботи. Кожен із них пропонує свій тариф на електроенергію з різницею у кілька копійок. Такі маркетингові трюки штовхають клієнтів, юридичних споживачів, змінювати постачальників.
Недобросовісний постачальник заманює споживачів всіма способами. Надає комерційні пропозиції, в яких вказані приховані або навіть подвійні платежі за деякі складові тарифу, або недостовірно вказує тарифи, що «могли б бути в попередніх місяцях, якби Ви купували у нас». Аналізуючи такі «тарифи», Ви можете побачити ціну електричної енергії, яка є нижчою від ціни на ринку та собівартості. Такі постачальники користуються необізнаністю споживача, а також його бажанням зекономити, не дивлячись на можливі ризики. Все це робиться з метою заманювання клієнтів. Споживачу, на перший погляд, це здається вигідним, але в результаті він отримає низьку якість обслуговування та суттєве зростання ціни вже після укладення договору.
ТОВ «Хмельницькенергозбут» як добросовісний постачальник електричної енергії допомагає бізнесу забезпечити його виробничі потужності електроенергією, а також зосереджує максимум зусиль для забезпечення надійного та якісного постачання електроенергії для споживачів.
За оцінкою незалежних експертів, ТОВ «Хмельницькенергозбут» посідає 5 місце в загальному рейтингу постачальників електричної енергії в Україні, отже, ми — надійна компанія, яка займає впевнені позиції на ринку.
ТОВ «Хмельницькенергозбут» рекомендує споживачам усвідомлено та виважено приймати рішення щодо вибору потенційного нового постачальника електричної енергії, враховуючи при цьому усі можливі та приховані ризики.
Пам’ятайте, Ваш успіх та стабільність залежить від Вашого вибору надійного постачальника електроенергії! Будьте з нами!
Відділ маркетингу та зв’язків з громадськістю