Шановні споживачі!
Звертаємо Вашу увагу, що припинення повністю або частково постачання електричної енергії споживачу постачальником – ТОВ „Хмельницькенергозбут” здійснюється у разі:
- заборгованості з оплати за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору з ТОВ „Хмельницькенергозбут”;
- недопущення уповноважених представників ТОВ „Хмельницькенергозбут” до розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що розташовані на території споживача.
Попередження про припинення електропостачання надається споживачу ТОВ „Хмельницькенергозбут” не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення.
Згідно із Правилами роздрібного ринку електричної енергії, електроживлення електроустановок споживача, відключених з вини споживача, відновлюється протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості після усунення споживачем допущених порушень.
Якщо відключення було здійснено з вини споживача, споживач має відшкодувати ТОВ „Хмельницькенергозбут” витрати на виконання робіт з припинення та відновлення електроживлення електроустановок споживача.
Відновлення електроживлення після відключення електроустановок споживача від електромережі за заборгованість здійснюватиметься після сплати споживачем заборгованості та вартості виконаних робіт з відключення та повторного підключення! Мінімальна вартість робіт з відключення та повторного підключення складає 521,40 грн.
Шановні споживачі! Не допускайте виникнення заборгованості та відповідного припинення постачання електричної енергії! Заощаджуйте свій сімейний бюджет від зайвих витрат! Вчасно сплачуйте за спожиту електричну енергію!
За детальною інформацією звертайтесь за телефонами:
(0382) 70-15-73 - відділ по роботі з юридичними споживачами;
(0382) 70-15-13 - відділ по роботі з побутовими споживачами.